ΑΠΟΡΙΑ: "ΠΟΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΤΟ 1912";
( με την υπογραφή του συγγραφέα Δημήτρη Π. Κεραηλίδη )

Ρε παιδιά, για ποια ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μιλάμε πως ελευθερώθηκε το 1912-1913;;; Στους ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ;;; Για ποια ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΙΛΑΜΕ;;; Κοιτάχτε το έργο αυτό! Μπροστά στον ΕΛΛΗΝΑ ΤΣΟΛΙΑ, που ελευθέρωσε τα ΑΓΙΑ ΧΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, υποκλίνεται και λέει ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ η ίδια η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ! Όμως ποια ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ; Η Μακεδονία του ΤΣΙΠΡΑ, που την έκανε ΒΟΡΕΙΑ ή ΝΟΤΙΑ, ή πέρα ή δώθε;;;; Ή μήπως Η ΚΑΤΑ ΠΕΡΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ των γειτόνων, που θέλουν να τη λένε ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ;;; Κι αν αυτή η χώρα έχει ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ που γράφει ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, σαν ταξιδέψει ο κάτοικος της στην ΚΙΝΑ, ή στην ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ, ή στο ΚΟΓΚΟ, εκείνοι θα του λένε, αφού εσύ είσαι ΒΟΡΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ, ποιά χώρα είναι η ΝΟΤΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ;;; Κι αν εκείνος πει, η ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΗ ή η ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και του έρθει κάποτε να την ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ, εσύ ρε ΤΣΙΠΡΑ τι θα κάνεις;;;; ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ "ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ" ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΖΟΥΜΕ! Στην ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΗ ή ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ υπό της ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ;;; Έλεος παλιομέτριοι πολιτικοί που δεν ξέρω κατά που πάτε την ΚΥΡΙΩΣ ΕΛΛΑΔΑ!!! Γιατί όπως το πάτε.... ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΤΟ "ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" ΤΩΝ "ΠΑΝΩ ΙΝΔΙΑΝΩΝ" ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ "ΒΟΡΕΙΑ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"! Φαντάζεστε μετά το κείμενο μου, να τους ανοίξει η όρεξη τους ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ και τους ΑΛΒΑΝΟΥΣ και τους ΤΟΥΡΚΟΥΣ και να έχουμε τέτοια; Και ο Τσίπρας ή Μητσοτάκης να το καλοβλέπουν σε πλαίσια πολυπολιτισμού και βάλε;;; Όχι βέβαια πως θα τους χάλαγε!!!! Όμως η ΕΛΛΑΔΑ είναι ΜΙΑ και η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΙΑ και η ΘΡΑΚΗ ΜΙΑ και η ΗΠΕΙΡΟΣ ΜΙΑ και ο ΠΟΝΤΟΣ ΕΝΑΣ!!!! Είπα ΠΟΝΤΟΣ, ρε αδέρφια... Αυτό ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ, λέτε να το αφήσουν να περάσει τα μηνύματα που θέλει για ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ, για ΘΡΗΣΚΕΙΑ για ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ; Να περάσει ακόμα και το ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ μήνυμα, καθώς ο ένας ΠΟΝΤΙΟΣ ΗΡΩΑΣ ήταν ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΣ;;; Ή μήπως κι αυτό τους χαλάει;;; ΖΗΤΩ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Η ...ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ.

Παρασκευή, 17 Μαΐου 2019

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΚΑΡΦΙΤΣΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΚΑΘΟΔΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.

Ο Κεραηλίδης και ο Ευγένιος πάνε χέρι χέρι σε αυτές τις εκλογές για τον ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ...
Τα δυο ανεξάρτητα ψηφοδέλτια έγιναν ένα κι αυτό χάρη στις προσπάθειες ανθρώπων που θέλουν το καλό του τόπου τους.
Γιατί κι επειδή ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ τους, κάποιοι στην Κατερίνη.
Συνέντευξη στην ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΡΦΙΤΣΑ της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ εξηγεί πως και τι...
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΚΑΡΦΙΤΣΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΚΑΘΟΔΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.
Γιατί απλά κάποιες μάνες στην Κατερίνη γεννούν μόνον Δημάρχους και κάποιες άλλες ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!!!!

ker@ilidis

Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΕ ...ΕΛΛΗΝΙΚΑ! ΕΥΓΕ

Ένας αγγλικός λόγος στα ελληνικά
Ο πρώην πρωθυπουργός και καθηγητής κ. Ξενοφών Ζολώτας
είχε εκφωνήσει δύο λόγους στην Ουάσιγκτον (στις 26 Σεπτεμβρίου
1957 και στις 2 Οκτωβρίου 1959), οι οποίοι έμειναν μνημειώδεις.
Αιτία ως προς αυτό δεν ήταν μόνο το περιεχόμενό τους
αλλά και η γλώσσα τους.
Υποτίθεται ότι η γλώσσα των λόγων ήταν η αγγλική. Κατ' ουσίαν όμως,
με την αφαίρεση λίγων συνδέσμων, άρθρων και προθέσεων
η γλώσσα είναι η Ελληνική.
Το ακροατήριό του αποτελούσαν οι σύνεδροι της Διεθνούς
Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης και δεν αντιμετώπισαν
τότε κανένα πρόβλημα στην κατανόηση του προφορικού κειμένου
που ανέγνωσε ο Έλληνας καθηγητής.
Παραθέτουμε το δεύτερο λόγο (της 2ας Οκτωβρίου 1959)
και την ελληνική του «μεταγραφή»...
Kyrie,
It is Zeus' anathema on our epoch and the heresy
of our economic method and policies that we should
agonize the Skylla of nomismatic plethora and
the Charybdis of economic anaemia.
It is not my idiosyncracy to be ironic or sarcastic
but my diagnosis would be that politicians are
rather cryptoplethorists. Although they emphatically
stigmatize nomismatic plethora, they energize
it through their tactics and practices. Our policies
should be based more on economic and less on political
criteria. Our gnomon has to be a metron between
economic strategic and philanthropic scopes.
In an epoch characterized by monopolies, oligopolies,
monopolistic antagonism and polymorphous inelasticities,
our policies have to be more orthological, but
this should not be metamorphosed into plethorophobia,
which is endemic among academic economists.
Nomismatic symmetry should not antagonize economic acme.
A greater harmonization between the practices
of the economic and nomismatic archons is basic.
Parallel to this we have to synchronize and harmonize
more and more our economic and nomismatic policies
panethnically. These scopes are more practicable
now, when the prognostics of the political end
economic barometer are halcyonic.
The history of our didimus organization on this sphere
has been didactic and their gnostic practices
will always be a tonic to the polyonymous and
idiomorphous ethnical economies. The genesis of
the programmed organization will dynamize these
policies.
Therefore, I sympathize, although not without criticism one
or two themes with the apostles and the hierarchy
of our organs in their zeal to program orthodox
economic and nomismatic policies.
I apologize for having tyranized you with my Hellenic
phraseology. In my epilogue I emphasize my eulogy
to the philoxenous aytochtons of this cosmopolitan
metropolis and my encomium to you Kyrie, the stenographers.
Κύριοι,
Είναι
"Διός ανάθεμα" στην εποχή μας και αίρεση της οικονομικής
μας μεθόδου και της οικονομικής μας πολιτικής
το ότι θα φέρναμε σε αγωνία την Σκύλλα του νομισματικού
πληθωρισμού και τη Χάρυβδη της οικονομικής μας
αναιμίας.

Δεν είναι στην ιδιοσυγκρασία μου να είμαι ειρωνικός
ή σαρκαστικός αλλά η διάγνωσή μου θα ήταν ότι
οι πολιτικοί είναι μάλλον κρυπτοπληθωριστές. Αν
και με έμφαση στιγματίζουν τον νομισματικό πληθωρισμό,
τον ενεργοποιούν μέσω της τακτικής τους και των
πρακτικών τους. Η πολιτική μας θα έπρεπε να βασίζεται
περισσότερο σε οικονομικά και λιγότερο σε πολιτικά
κριτήρια. Γνώμων μας πρέπει να είναι ένα μέτρο
μεταξύ οικονομικής στρατηγικής και φιλανθρωπικής
σκοπιάς.
Σε
μια εποχή που χαρακτηρίζεται από μονοπώλια, ολιγοπώλια,
μονοπωλιακό ανταγωνισμό και πολύμορφες ανελαστικότητες,
οι πολιτικές μας πρέπει να είναι πιο ορθολογιστικές,
αλλά αυτό δεν θα έπρεπε να μεταμορφώνεται σε πληθωροφοβία,
η οποία είναι ενδημική στους ακαδημαϊκούς οικονομολόγους.
Η
νομισματική συμμετρία δεν θα έπρεπε να ανταγωνίζεται
την οικονομική ακμή. Μια μεγαλύτερη εναρμόνιση
μεταξύ των πρακτικών των οικονομικών και νομισματικών
αρχόντων είναι βασική.
Παράλληλα
με αυτό, πρέπει να εκσυγχρονίσουμε και να εναρμονίσουμε
όλο και περισσότερο τις οικονομικές και νομισματικές
μας πρακτικές πανεθνικώς. Αυτές οι θεωρήσεις είναι
πιο εφαρμόσιμες τώρα, όταν τα προγνωστικά του
πολιτικού και οικονομικού βαρομέτρου είναι αλκυονίδων
ημερών αίθρια.
Η
ιστορία της δίδυμης οργάνωσης σε αυτήν την σφαίρα
είναι διδακτική και οι γνωστικές τους εφαρμογές
θα είναι πάντα ένα τονωτικό στις πολυώνυμες και
ιδιόμορφες εθνικές οικονομίες. Η γένεση μιας προγραμματισμένης
οργάνωσης θα ενισχύσει αυτές τις πολιτικές.
Γι'
αυτόν το λόγο αντιμετωπίζω με συμπάθεια, αλλά
όχι χωρίς κριτική διάθεση, ένα ή δύο θέματα με
τους αποστόλους της ιεραρχίας των οργάνων μας
στον ζήλο τους να προγραμματίσουν ορθόδοξες οικονομικές
και νομισματικές πολιτικές.
Απολογούμαι
που σας τυράννησα με την ελληνική μου φρασεολογία.
Στον επίλογό μου δίνω έμφαση στην ευλογία μου,
προς τους φιλόξενους αυτόχθονες αυτής της κοσμοπολίτικης
μητρόπολης καθώς και το εγκώμιό μου προς εσάς,
κύριοι στενογράφοι.